"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, October 4, 2011

Mulut Longkang

Assalamualaikum~




Asthafirullahalazimmmmm...dengan kalimah BISMILLAH aku nak mulakan bicara..harini entri agak serius..aku pon tak pasti kenapa..yang pasti aku akan cuba sedaya upaya untuk tidak menggunakan kata-kata yang kesat didalam blog aku yang suci ini..apatah lagi disebabkan oleh parasitparasit yang mengjengkelkan itu...:D

aku pon tak pasti perlu atau tidak aku menyebut nama si parasit itu..kerana aku yakin+pasti dia akan membaca entri ini tanpa dipinta..tapi adakah aku kesah!!!tak perlu kot nak publishpublish kat wall untuk meraih simpati kononya kau tu alahaiiii sucinya padahal kau tu berhati BUSUK semuanya kau nak!!sebelum mencaci atau mencerca orang lain pernah kah kau fikirkan perasaan orang lain sebelum ini???TIDAK bukan!!adakah kau rasa kau HEBAT bila boleh menipu orang lain tetapi tidak aku..adakah kau rasa kau HEBAT bila mengambil peluang keatas orang lain!!!orang lain..orang yang tidak tahu kebenaran sebenarnya...ish..ish..ish..


Bila aku mula bertindak kau jadi gelabah..kenapa??takut rahsia terbocorkah??ahahahah..kalau benar aku ni sekeji itu memang aku akan bocorkan!!!kau bukan sedara sedarah aku pon untuk aku covercoverkan penipuan kau tu...hakkktuihhhhhh~bila aku melihat muka kau pon aku dah macam nak lempang ja..kalau kau tak puas hati sila berdepan dengan aku!!insyaAllah aku bukan jenis baran yang akan kerjakan kau sewenangwenagnya...bila la kau nak berambus dari pandangan mata aku ni..


aku tau kau kaki ampu kan??suka menganjing sana sini...semua orang kau gunakan ayatayat manis..supaya terpengaruh dengan kau..okey lah tu cara kau..kalau tak macam mana kau nak cekik darah kan???okeh cukuplah setakat ini sumpah seranah aku terhadap kau!!!cukuplah hanya aku dan ALLAH ja yang tahu siapa kau si PARASIT!!!dan satu lagi pesanan aku jangan nak jadi PEREMPUAN PUAKA BERMULUT LONGKANG sangat yea...;-)



ehsan pakcik GOOGLE.







kbaiiiii~










No comments: