"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Wednesday, October 12, 2011

Masih Ada Yang SAYANG

Assalamualaikum~



DUGAAN..apakah itu???now aku semakin faham dan kuat untuk mengharunginya...dengan kehadiran Suami tercinta..keluarga tersayang dan sahabat yang sangat memahami dan tak jemu memberi sokongan..tengs guys..tetiba rasa macam Ya ALLAH telah banyak kebaikkan dan kesempurnaan yang Engkau berikan kepada aku..Layakkah aku memintaminta lebih dari itu..tapi apalah daya dan kudrat yang kita ada..sebagai hamba yang kerdil hanya kepada Allah tempat kita mengadu dan meminta..Untuk kawankawan yang tertanyatanya maksud atau isi entry ini..aku mohon sepuluh jari..perkara ini amatlah sensitif dan aku belum bersedia untuk berkongsi dengan kawankawan semua..bila tiba masa yang sesuai InsyaAllah!!!


For my members group AAK&KA tengs sweety..very understanding and supporting!!aku hampirhampir give up!!dis the real what we called "kawan ketawa & kawan menangis" for ever!!lepas aku text BoO koranglah yang aku text secara serentak both of u!!sori babe time hang kol aku can't speak  anything kecuali HELO~ngeeeee...lagi sebak kot dengaq sora hang!!:P..tak pasaipasai hang pon nangis sama ngan aku..heheh...so sweet~moral sapot yang korang kasi ke aku memang kelassssss!!!LEVIU NAYA!YANA!..muahahaha...korang paling hampir dengan aku selain BoO & family aku...sumpah..lepas aku text hampa terus semangat tu mai balik slowslow..punya frust sampai ta keluaq bilik kot...tapi bila dah mengadu dengan ALLAH aku semakin tenang~:)..ALLAH bagi ujian/dugaan dalam pelbagai bentuk..jangan cepat berputus asa..InsyaAllah aku IKHLAS mengharunginya..."AAK&KA" group tolong jadi tulang belakang aku..:))



Why aku text korang???sebab aku takmau nanti aku menangis masa aku bagitau BoO!!nanti dia susah hatidan risau..sebab aku nampak korang jer time tu..."Berat mata memandang Berat lagi Bahu aku ni memikul"..diluar kita ketawa dihati kita menangis sapa pon taktau...kadangkadang hipokrit tu bagus jugak..untuk jaga hati orang yang kita sayang...aku ingat orang akan salahkan aku..rupanya "MASIH ADA YANG SAYANG"..>.<





 Members of  "AAK&KA"
~YaJaNa~

No comments: