"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, January 5, 2013

SEMANGAT!!

Assalamualaikum =)



Setelah meresearch di blog-blog TTCians dan laman sesawang lain..cewahhhhh..aku kumpulkan seberapa banyak info supplement2 untuk membantu menstabilkan period aku!! first of all period kena stabil baru boleh plan waktu subur rite??ok untuk permulaan aku beli Ladies Collagen & Jerslin Power Oil..gynea aku ada bagi ubat untuk turunkan darah..tapi aku sengaja!!sengaja ok!!takmau makan lagi..nak cari inisiatif lain dulu..dah banyak sangat ubat dalam badan ni..so rest dulu..mehhh nak review sikit produk yang aku tengah try ni..harapan ni produk terakhir yang aku try..In Shaa ALLAH..permudahkan urusan aku Ya ALLAH.amin



Jus Ladies Collagen V’Asia


blurrrrr..ehsan pakcik google..



ni kira BONUS bila amalkan jus collagen ni..ekekekek..


Khasiat Jus Ladies Collagen V’Asia

  • Mendapatkan bentuk badan yang menarik
  • Seimbangkan hormon
  • Mengembalikan keanjalan dan saiz payudara yang menawan
  • Merapatkan vagina serta melambatkan proses menopous
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melancarkan haid dengan lebih teratur
  • Melegakan masalah wanita seperti senggugut dan keputihan
  • Mengembalikan keintiman hubungan
  • Membantu menyuburkan wanita bagi menimang cahayamata

Kandungan Jus Ladies Collagen V’Asia

  1. Air R.O
  2. Lobata
  3. Mirifica
  4. Kacip Fatimah
  5. Serapat
  6. Habbatus Sauda
  7. Madu
  8. Manjakani
  9. Goji
  10. Delima
  11. Kismis
  12. Ginkgo Biloba
  13. Pinang
  14. Asam jawa
  15. Kunyit
  16. Puri Mangga

Cara Minum Jus Ladies Collagen V’Asia

  1. Amalkan 1 hingga 2 sudu dan minum segelas air kosong atau jus buahan sebelum sarapan
  2. Goncang dahulu dan gunakan sudu plastik kerana Ladies Collagen adalah produk yang berasaskan homeopati
Perhatian :
Simpan di tempat yang kering.


Ladies Collagen ni ada dua jenis satu serbuk satu jus..aku beli JUS.malas nak bancuh2..muahahahaha..cepat dan mudah..bijak takkkkkkkkk?? yang aku bold tu adalah sebab musabab utama kenapa aku beli jus ni..actually nak beli Pati Delima Gulsan tapi kat tempat aku susah sangat nak cari..hukhuk..



Jerslin Power Oil


Kandungan MINYAK JERSLIN POWER - Ekstrak Lintah
- Mengandungi Habatus sauda dan herba terpilih.
- Tidak perlu makan hanya sapu
- Tiada Kesan sampingan
- Selamat untuk semu peringkat usia,ibu megandung & bayi
- Halal

 Penyakit / Masalah Kesihatan yang boleh dipulihkan dengan JERSLIN POWER OIL  adalah seperti berikut :-

* Gastrik
* Demam panas / panas badan berlebihan
* Resdung
* Sakit kepala / Migrain
* Asma / Lelah / Semput
* Sembelit / Cirit-birit / Buasir
* Jangkitan Faraj / Keputihan
* Penyakit kelamin
* Sakit sendi / Lutut bengkak / Gout
* Kekejangan otot / Simpul Biawak
* Mati pucuk / lemah syahwat / tidak bernafsu
* Sengal-sengal tulang
* Kulit kasar, warna tak sekata, berjeragat
* Kembung perut
* Kesukaran bernafas
* Selsema, batuk, hidung tersumbat
* Mudah lesu
* Keracunan makanan
* Anggota  tubuh lumpuh / lemah
* Kerapa kencing pada waktu malam / kencing tak lawas
* selalu / mudah kena selsema
* Alahan / alergik dengan makan laut / habuk /debunga / ubat
* Sukar mendapat zuriat / anak
* Anak yang dilahirkan kurang sihat
* Manopause
* Hormon tidak seimbang / ketidaksimbangan metabolisma.
* Kesuburan lelaki / wanita menurun
* Senggugut
* Sakit buah pinggang
* Tulang reput / mudah patah
* Pergerakan perlahan
* Mudah beremosi / cepat marah
* Kitaran haid yang tidak tetap
* Sukar memahami / mengingati pelajaran
* Kurang tumpuan terhadap pelajaran atau kerja yang dilakukan
* Penglihatan kabur / selalu keluar air mata / mata kemerahan
* Kesejukan kaki / tangan
* Tangan / kaki menggeletar / menggigil
* Sukar tidur (Insomnia)
*  Untuk bayi;- kembung perut, demam panas, demam biasa, batuk, muntah-muntah.

 CARA MENGGUNAKAN :
Sapu dan urut di tempat bermasalah selama 5-10minit sekerap 1@2 kali sehari
Untuk masalah yang aku bold tu hanya sapu ditapak kaki..In shaa Allah..




Hopefully bulan ni period keluar dengan jayanya..hohoho..after dis nak banyak makan kismis,kurma,badam n susu..ada orang suggest anmum materna..akan diusahakan..Mr.BoO cakap susu tu boleh menggemokkan yekeeee??whatever..ehhh one more aku terbaca tadi kalau kita bela kucing pon menyebabkan kita lambat dapat zuriat sebab kucing tu mendoakan kita supaya tak dapat zuriat..yelahh dia nak kita sayang dan manjakan dia ja..sister aku pon penah pesan..tapi aku ignorekan je..kucing tu makhluk ALLAH jugak kan..aku ada kucing sekor CARLOS memang aku sayang gila!!camno??adopt kat abah jelahhh..hahah..


 

P/s:: banyak amalkan doa Nabi Zakaria..semoga dipermudahkan urusan..amin. =)

No comments: