"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, September 15, 2011

U COMPLETE ME

Assalamualaikum~




Tetiba plak datang idea nak buat entri untuk myBoO..da lama tak buat madah berhelah untuk BoO~lantak ler orang nak cakap "macam hang sorang ja ada laki" ada aku nak kisah ka??meh tanya depan batang hidong aku tengok..ahahaha..mungkin korang ada laki jugak tapi mestilah tak sama macam laki aku la kan???kalau ada yang sama serammm makkkk~


Yang paling best bila dah kawen ni macam dapat complete set plak..muahahahaha..gelak lagi...sebelum ni aku tak dak adik sebab aku anak last..ada kakak jer 2 ketul..hahaha..bila kawen pakej terus dapat adik lelaki + adik perempuan..haaaaa...abang dapat jugak..laki aku laa tu..hahah..sepupu sepapat jangan cakap la...berderetderet kot...aku pon tak boley hafal lagi nama dorang..gila lah...dah lapan bulan kawen..yang tak penah jumpa pon ada..hehehe..lovemyfamilysomuch...


Paling best aku dak takdak atok a.k.a tokwan..sebelah family aku ada nenek a.k.a tok ja sorang...sekarang pakej aku dapat 2 orang tok dan sorang tok wan yang sangat aku sayang!!sporting woahhh~family yang kecik dah menjadi semakin besar..bestkan..betullah orang cakap..dalam Al-Quran pon ada tertulis suami isteri akan saling melengkapi..Thanks to ALLAH~


Super Duper bestnya now aku ada abah..mak..bapa..mama..yay!!!kau hadoo??Allhamdulillah..aku dipertemukan dengan orang yang salah sebelum jumpa orang yang betulbetul menjadi teman sehidup semati aku..InsyaAllah..semua kejadian tu ada HIKMAH~jangan nak persoalkan itu ini kalau sesuatu terjadi..kita rasa benda tu beban untuk kita..masalah yang boleh buat kita rasa frust gila..serabut bagai..rasa macam dah takmau hidup lagi..TAPI mesti ingat mungkin itu yang TERBAIK untuk kita pada masa hadapan..KENAPA..MENGAPA..BAGAIMANA jangan dipersoalkan itu rahsia ALLAH..kita sebagai hamba terima dan bersyukur je dengan apa yang ada..REDHO~


Masa single aku tido sorangsorang ja..kadangkadang tido dengan mak..eheheh..sekarang buka mata jer dah ada orang kat sebelah..ohsem!!dulu basuh baju seminggu sekali jer..sekarang boleh kata tiaptiap hari...gila kau nak simpan seminggu..boleh patah pinggang..jeans selai pon dah bape kilo..hoiii tak daya mak nak simpan menggunung..dulu kalau cuti memang jangan harap nak bangun pepagi buta..hahah..kalau bangun pon tido balik..heha~sekarang jangan harap!!lebih seminit pon bising jer jam loceng tak bercas tu(BoO)even cuti pon kena bangun awal..siapkan baju dia nak pegi keje..teman sarapan pagi..alololo manjakan???hah dengki taknak kasik aku tido lelama sebab dia kena keje..cehhh~


Dulu keluar pon kena cepatcepat balik rumah..kalau takkk abah call jer memanjang..dah jadi laki..ikut suka korang la nak balik ke tak..orang pon dah malas nak amik tau..huhhuh...nak pegi jejaoh pon dah tak kisah..pendek kata rumah dah jadi HOTEL..mana taknya kejap rumah mak kejap rumah mama..heheh..kadangkadang terus tido kat HOTEL...ahahaha...


Ehhhh...kebetulan harini genap 8bulan kami kawen~wahhh excited macam dah 8taon plak kau apehal...muahahaha...LOVEYOUBoO..awak suami saya yang sangat saya SAYANG!!awak PERFECT sebagai suami untuk saya...orang lain tak perlu sebok okeh!!!doakan ja yang terbaik dalam rumahtangga kami!!maklumla zaman sekarang ni macammacam boleh jadi..TEKNOLOGI pon boleh jadi sebab kepada permusuhan kepada manusia..~apa aku melalut ni..


U










COMPLETE 











ME








p/s:::semoga ALLAH permudahkan urusan kami dan makbulkan doa kami>.<..aminnnn

2 comments:

Ijah EmoTemo said...

semoga kekal hingga akhir hayat :) sweet je baca entry ni :)

Pn.Mieza Fadzly said...

thanks darl~aminnnnn~