"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, November 13, 2011

Berhujung Minggu..

Assalamualaikum..




haiiii...tetiba mood nak ceria ajer...arini tanak cite babbab resepi ke hapa..muahahah...just aktiviti di hujung minggu..korang tanak tau tayah baca...muahahha...mak tak kisah noxs~MyBoO cakap ada orang stalker myBlog!!ehhhh...gila ke bang...blog ni bkn pemes pon...untuk catatan diri sendiri ja lebih kurang la kan...tapi kalo ada readers yang follow...tengs a lots guy...muahhhhhhhhh....comcom pipi okey~


Jumaat just stay kat rumah MIL terchenta =)..menghabiskan masa maenmaen dengan adik dan ZZZzzzzZZZZ ngahahahaha....malam kena tinggai sorangsorang :( ..BoO ada taklimat malam tu..MIL ngan adikadik balik kampung..naseb FIL aku baik hati teman sampai MIL balik ^.^...KA???



rambut mak serabut..mayang mengurai okey!!


Sabtunya baru la plan nak keluar jalanjalan kat Mall..tengok wayang sambil layan popcorn berebutrebut ngan BoO..muahahah...tamak!!makan tak hengat kat orang si BoO tu..tapitapitapi...semuanya tergendala hanya di situ..ahahahah...masa nak keluar FIL mintak tolong BoO pasangkan papan tanda kat ofis dia..so singgah situ dulu...nampak macam sikit ja..tapi lama ya ampun...sampai ngantok..ahahahah....


memula sampai senyum jer lebarlebar...



Memula sampai fuyooooo bang bestnya angin kuat yelah dok tepi bendang/sawah...muahahah...siap ada pemandangan cun lagi...BoO dengan FIL dah seboksebok angkut barang nak gantung benda alah tu...hahahah..gegirl takleh buat keje berat okeh...kikikih...



haaa...cantikkan??nampak tak Gunung Jerai..heheh



tetiba plak ada makhluk ni...ahahahah



tekun benar membuat pekerjaannya..hohoh



Time semakin membosankan dah..ahahah...aku dah snap macammacam picy..sampaikan sempat menjemur kasut aku yang basah sebab hujan pagi tu..muahahah...dorang buat dono je kat aku...haishhhh...



Kasut Tesco..muahahah...berbaloibaloi..



ni antara yang disnap..



dah tak boleh tahan...B O S A N



Lastlast aku pegi tolong nyibok sekali dengan dorang..muahahah..tolong pegang tangga jelah...padahal sama ja aku pegang ke tak..kalau jatuh aku lari dulu...heeeeeeee....dalam pukul dua lebey baru settle...fuhhhhh~
cepatcepat gerak pegi Mall...cinema lewat..tak tengok...see!!!kita cuma merancang!!:P ..lagipon kami rushing nak pegi bengkel kete adik ipar aku ada probs sikit...so Baybey KEN tinggal kat umah jer la...



nihaaaa sang kereta itu...exzos bocor!!
ehhh...yeke...hahahah...



Pas settle itu kereta rushing balik rumah plak sebab adik ipar nak keluar pegi dating agaknya..heheh...pukul 6.30 baru lunch okey!!JIMAT lunch+dinner...kenyang perut senang hati...hahahahah...malam abang taklimat lagi...haishhhh...cuticuti pon ada keje..pasni masuk ja hari jumaat terus off handphone...muahahahaha....BoO dapat penyakit baru..:P




Kayap okeh!!



MIL aku cakap kayap tapak kaki kucing..aku pon belekbelek tak nampak pon cam tapak kaki kucing..muahahaha...letak bedak sejuk ja..coz tatau nak letak apa..semalam tak boleyh tido...asyik bisingbising..gatal kat tempat kayap tu... o_O









P/S:::kasik petua nak letak apa kat kayap tuh..:))

No comments: