"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Saturday, August 27, 2011

MoOD RAYA

Assalamualaikum!!

weyyyyy...malaih gila nak hupdate benda alah ni..sebab mood nak raya berkobarkobar...i kan raya dengan status baru..so what??macam orang kesah sangat ko punya status!!muahahahahaha
takmau taip panjangpanjang..banyak gila benda tak hupdate dutiga hari ni..haishhh..dasar pemalas tahap lapan dah ni..IFTAR ngan opismate tak hupdate..shopping semalam tak hupdate..hahahahah..
harini bukan nak hupdate suma tu..kisah lama usah dikenangkannnnn..nak buat ucapan hari raya ajeee..
walaupon sok i keje lagi sehari..kotkot termalas i tetap nak jugak hupdate!!


ondaway shopping..muahaha..
senget duadua..


kad raya expressssss...


kami mengambil kesempatan menyusun jarijari yang ada memohon sejuta kemaafan dari kawankawan yang dikasihi..cewahhh..nak bagi ucapan raya ayat kena poyo dan skema sikit ea...hahahaha
maaf na kalo ada terkata..terbuat muka ka..terperli ka..
pendek kat maaf zahir&batin la..









okeh byeee~
nak buat karangan untuk MR BoO plak..hahah
petang ni IFTAR dengan besties pulak..can't wait!!
omg...

2 comments:

cik kumbang said...

SELAMAT HARI RAYA :D

p/s:nak duit raya bole?...hihihi *just kidding*

Pn.Mieza Fadzly said...

selamat hari raya jugak!!
nk duit raya meh la umh..:D