"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Tuesday, August 9, 2011

KESEDERHANAAN di bulan RAMADHAN ^__^

Assalamualaikum...


Semalam kan besday MY BoO..so aku text dia before balik keja tuh ajak berbuka kat luaq..yelah special day kan..kang cakap tak celebrate pulak...hadiah aku blom kasik..muahahah...kejam takkkk!!!mestilah takkk!!!nanti dia nak pilih sendiri..soo demanding okeh laki aku...


memula aku bagi suggestion nak makan western food!!mak meleleh air liur dok terbayang spagethi bolognise...tap..tap..tap..menitik air liur..huhuhu..anyway thanks kawankawan yang bagi suggustion tempat makan yang ada western food yang meletopss..aku kasik chance dekat besday boy pilih tempat makan yang dia nak...lastlast sekali dia pilih SALA KLASIK~menyesalnya makanan yang di impi-impikan tak hadoo...aku dok terbayang lg spagethi tu..hukhukhuk...terliur seh..mengalahkan orang mengidam plak..hukhukhuk...



 ololoh..nak buat muka comel yer???dah tua takkan menjadi..weeehuu


MYbesday BOY!!

okeh takmau bebel panjangpanjang jom tengok apa yang kami makan semalam..BoO makan manyak..perut muncit..:p


 Nasi Goreng USA


 Chicken Chop


 Spagethi Radna


 Jus Tembikai&Jus Susu Hijau..hahah


 duadua dia punya..ishishish..membela ke hapa???
xpela layankan jer..hari bahagia dia la katakan...muahaha


 nyumnyumnyums..tak sabaq nak buka posa..



sebelum berbuka semua nampak sedap ja..pas minum air..terus kenyang..mulalah tu tak sedap ni tak sedap..tapi in fact spagethi yang aku oder tu memang tak boleh dibawa ketengah..langsung tak sedap!!!putus selera aku..dah la mahal sepinggan RM15..tak berbaloi..baek makan kat PIZZA HUTZ ja..dah terjamin kesedapan dia..huhuhuhuhu...sebab tula tak puas hati lagi..nak jugak spegathi...aku makan 2 3 suap jer pastu terus tak leh blah..BoO siap sound aku lagik "tula oder tah hapahapa..tengok pon dah ilang selera"..cish..biadap betoi la..lastlast sekali dia punya nasik goreng USA yang dah tinggal separuh tu aku balun sampai habes..puas hati..muahahahaha...cakap banyak sangat!!!



Pas makan tu..tak tau nak p mana..dah alangalang satu jalan jer..terus la balik ke umah MIL aku..tu pun sebab adik call wish besday..aku selalu cakap depa ni kembaq macam BoOlat Besar BoOlat Kecil...hahaha..comei jer kalau dok gadohgadoh...kahkahkahkah..pantang jumpa...


Mat Duih..kesayangan semua..


 masa ni nak balik dah...


heheheh...pandai belakon depan kamera..






Pas peluk cium..sembangsembang terus balik..tak tidoq sana pon..hukhuk..sebab soknya tu aku dan BoO keja..



...BYE...

No comments: