"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Sunday, February 27, 2011

TiPs dari Kwn Lama....

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.....

Wah...mcm meriah ja eh.....nk tau x tips hape????
Ooopssss...utk org dh dan bakal berkawen jer ek...
ada ker yg xmaw kawen...rugi woooo....cayelah ckp akak ni ha....
dh melalut-lalut la plakkan.....
ok tips utk menambat atau pn menggembirakan hati SUAMI....

Tips 1:
          Pastikan korang ada baju tidoq yg seksi2...wah...aku x da kot....huhuhu
sapa yg nk berlaki tu cpt2 p shopping okeh...xpn korang mintak kwn2 hadiahkan nanti time kenduri kawen...kuang3....xmampu sgt ker....
kwn aku ckp beli yg seksi2,lagi jarang lagi bagus...malu eh...xgamak aku nk pakai..uhukkkk.....

xsanggup eh aku nk makainya...

ni jela jwbnya...hahahaha

hah...camne????sanggup...dpt pahala tau utk suami...aku???pkiaq dulu...hahahah...buleh pengsan kalo mak mertua ternampak nih...adoi la...

Tips 2:
         Berdandan untuk suami okeh....jgn keluar rumah jer make over muka yer korang(termasuk aku)
mesti korang rasa rugikan nk pkai foundation tebal2,bedak gebu2,lipstik merah menyala semata-mata nk dok umh ja...dh la kena pandai2 cari peruntukkan sendiri nk beli suma tu an...kalo suami korang jenis yg suka natural beauty selamat lah....xkan nk jadi hantu kak limah lak dpn suami korang....xlalu ha nk tgk pn...jd buang jaoh2 dalam laut rasa rugi nk pkai make up tu...sematkan dlm hati PAHALA tu...nk kan!!!



ni xker gumbira dan berbunga2 ati incik suami tgk bini dia leh jd camni...ni x korang mekap utk org len...haishhh....aku pn sama...waaaaaaaa...tiap2 ari cmni kompom suami tak tgk pompuan laen dh....suke x????

Tips 3:
         Rambut disisir rapi yer.....mcm ni


@



hahahaha....sanggup????korang pilih la sendiri....pilih yg agak2 korang sendiri pn sanggup nk hadap muka kat cermin okeh....

Tips 4:
         Pakai la minyak wangi a.k.a perfume sikit...baru la ceria x masham sgt eh...si suami letih2 balik keja pn xla stress sgt...kan dh byk sekarang minyak wangi yg di jual...xmampu yg berjenama yg besepah kat pasar mlm pn byk...non alkohol lg...bleh pkai sembahyang...

eh..promote perfume sendiri lak..eheheh....

cukup dulu la eh nti tips2 seterusnya aku sambung next entri...mata mcm ada gam dah ni....sok aku update okeh...cuba bt yg ni dulu jgn gelojoh....eheheh....
bye2 korang.......

No comments: