"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, February 24, 2011

Interview Lagik..........

Suruhanjaya Pelabuhan Pulau Pinang.....


ha nampak ke tidakkk......ala bangunan yg baru tu...pelabuhan STAR CRUISE yg besaq tu....aku blh nampak secara dekat..syioookkkk wooo...rasa mcm nk ajak incik hubby honeymoon kat situ ja....huk2....harga xdala mahal sgt pn...sekitar mampu la kalu sehari semlm tu kan...bkn nk bekampung kat atas tu pn..okeh kalo xtau jugak bila nek feri pun korang dah blh tgk  kapal tu....


petunjuk kedua...penang port punya bangunan...haishhh...pehal aku cita bagai nk rak ni...dpt lum tentu kot...huhuhu...anyway ada rezeki ada la kan...xdelah nk harap sgt pn....


hahahah...lawak tak tgk gambo nih....dh dkt sejam aku tunggu nk interview jd aku mula gatal2 tgn mengcapture gambo sendiri...alah korang pn selalu bt lah...under table lg...malu tp mau gitu....takut org dpn nmpak dan gelakkan aku...huh....last2..5minit ja dia interview aku...ceh...naseb aku xstudy kaw2....paling aku bengang dia tanya aku anak dh berapa time tu dia tgh mkn kueh koci...jadi aku xbrapa nk dgq la kan..bkn pekak ok...selamber aku jwb 3...aku perasan aku salah jwb bila sorang lg tu tanya kalo dpt sapa nk jaga ank ni...haishhh...terus aku tanya balik la...ank ke berapa ka anak berapa...hahahaha...xnmpak kah inai aku pn x ilang lg ni....gamak!!!
kalo ya pn jgn la mkn time nk tanya soklan...dh la x jemput aku mkn skali...xda adab btoi la....ishhh....xdaknya aku serebu mkn skali....hah...pas kuaq teruih blah...xda makna eh nk dok lelama lam bilik beku tu.....time sesak2 lam jem...sbb org tgh berpusu2 balik keja...
jadi kami(dgn incik hubby) p kat chowrastar beli jeruk utk org kg............hahahahhhh.....



hahahahaha....jom layan lg gambo aku yg syok sendiri ni....incik hubby aku dh faham sgt dh sejak2 bini dia aktif berblogger...pantang sikit ja nk amik gambo jer....ehehehe




ni semua akibat syok sendiri...kat umah mertua aku...xdak sapa boring jadi aku buat reja ni lah.....hahahah...malu eh mak mentua tgk ni...
woi aku dh makin gemok!!!xleh terima!!!nk diet lah balik....wuekkkkk...mampu ker....
ok2...end of the story ni doa2 kan lah yek mana tau ada rezeki aku nk keje kat penang port ni....dpt jgk keje gomen...:P

No comments: