"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Friday, February 25, 2011

Laki aku naek COURT...

Assalamualaikum......

Jeng..jeng...jeng....suspen tak...btol la sumpah xtipu...xcaya meh nk tunjuk ni....


ha nampak tak...mahkamah trafik okeh atas kesalahan melanggar lampu isyarat....drift lg ha kn dh dpt habuan...denda rm300 kompaun rm 250...ceh...bek xyah...kedek btol la hakim tu...
dh la lembab...aku dok terpacak kat luaq tu dari pkul 8.30 pg sampai kul 10 lebih kot...hangin jer...

meh kita kekandang pesalah...hahahahaha


ni dia la ni pelaku tu...muka sedih jer...kesian lak aku nengok eh....xdapat nk nolong....awal2 xmau bayaq tula...cari pasai!!!katanya nk cari pengalaman naek mahkamah...ahhhh....xda maknanya...tensi jer aku dgq...ehh...ni nk cite masa incik hubby aku tgh di hakimi cewah...aku kat luaq ni tuhan ja yg tau...tungu punya tunggu punya tunggu...eh byk pulak....ada segroup polis trafik ni selamber jer meh bersidang dpn batang hidung aku ni....yg sorang ni dgn rasa xbesalahnya....bt apa tau????ha tgk gambaq nih...


haishh...berbulu ja aku tgk...selamber isap rokok mcm xda org dkt2 situ ja...mcm nk pitam kot aku dok menahan nafas...padahal punya la besaq tanda larangan DILARANG MEROKOK....xphm bahasa ka hapa...mcm nk terajang ja okeh...haippp...ilang kelembutan sekejap bila mengenangkan pakcik2 polis tu...


tu semua tgh tunggu turn nk dibicarakan....yg sorg tu lawyer...muda2 dh jadi lawyer ek....kecik2 mak dia bg mkn apa ntah pandai sgt tu...huhuhu....

Pas dh settle suma berangkat lah kami ke restoren TAT NASI AYAM..ahhaha...untuk mengrealese tensi incik hubby....after sesi luahan perasaan tidak puas hati beliau kami pn balik kerumah sbb ptg aku nk masuk keje lak....balik sambung tidooooooooooooooo........

No comments: