"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"

Thursday, March 22, 2012

Sedaya Upaya Menjadi Yang Terbaik

Assalamualaikum =D




Sebagai seorang isteri haruslah nak jadi yang terbaik untuk si suami..betul ke tidak???begitulah jugak sebaliknya..curlass tak mukadimah mak uolls..hahah..ok stop it..now aku dalam mood serius *taipsambilbuatmukaketat*..kali ni nak gebang bab kawan berlainan jantina..walaupun korang dah bergelar suami/isteri kepada seseorang..kalau aku ok jer..very sporting and understanding :p tapi kalau BoO erkkkk..sebak pulak nak cakap..bhahahaha..sporting asalkan suma benda atau hal yang aku buat kena bagitau dia dulu..memang patutlah dia tau semua tanggungjawabkans..owhhhh so sweet..yes i know it..=)..


Tapi kalau aku memang tak kisah kalau lepas kawin pon dia still ada kawan pompuan asalkan masingmasing tahu batas pergaulan..tapi kadangkadang sentap jugak ;p..memberontak..itu adalah perkara biasa..hewhewhew...itulah untungnya lelaki walaupun dah kawin kawankawan still ada keliling pinggang..aku pulak after married kawankawan lelaki aku terus diam..sepi tanpa berita..huhuh..tragis betul..kata kawan baik tapi nak sentap bila aku kawen pehal plak kan??so satusatunya kawan lelaki aku yang terbaik adalah BoO seketoi jala..hahaha..kalau kawan pompuan tayah citelah..memang tiptop :) siap ada BFF lagi..kihkihkih..


Tapi kalau dah susahsusah sangat kawan dengan orang kawan jelah dengan "KIKO" senang..tak payah susahsusah nak jaga hati..tayah nak sentapsentap..



 kiko tengah tunggu due date nak dapat baby..:)



Okeyh..barubaru ni aku baru dapat tau somebody ni masa aku tengah berkawan agak rapat dengan dia,dia boleh bersikap tidak jujur :( dah dekat 2 tahun baru tahu..huhuhuh...macam tak percaya..muka baik stok ustazustaz tapi perangai..hmmmmm..hmmmmm..daripada aku ni ada rasa bersalah terus timbul rasa marah..tapi nak marah pun dah tak guna..aku pun dah lost contact ngan dia..hohoh..semoga dia bahagia bersamasama sikap dia tu..doa dari lubuk hati paling dalam semoga dia insaf dan dapat pengajaran :)..tak guna belajar tinggitinggi kalau suka menipu dan tak jujur..bila dapat tau terus rasa bersyukur sebab dipanjangkan jodoh dengan BoO..syukur..Alhamdulillah..terima kasih YaALLAH =)




okbai~





p/s::kalau kurang ilmu boleh belajar,tapi kalau kurang jujur??*apapontakboleh*



No comments: